Alla inlägg den 16 september 2006

Av Annica - 16 september 2006 14:58

Har träffat Kärran på stan och vi gick och fikade på Linné, mycket trevligt! Har inte träffats sedan i januari, så det blev lite av en catch-up. Sjukt mycket folk som var ute och fikade överallt idag!Sen när vi gick tillbaka till stan så stod Kristdemokraterna på en hemmabyggd scen och rockade! De hade lyckats samla en stor skara åhörare, som alla sjöng med (hur kunde de texten?) och stampade takten. "Ta nu chansen, lala gitarriff trum trum, och rösta på alliansen yeah" Typ så. Även om de inte lyckades locka mig att rösta blått så var det ju ett roligt initiativ tycker jag! Ikväll ska jag jobba.. känns faktiskt helt okej. Jag är lite nervös, men det blir nog trevligt hoppas jag! Återkommer sen om hur det gick.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards