Direktlänk till inlägg 20 september 2006

Ny outfit och mer gitarr :)

Av Annica - 20 september 2006 19:36

Det är som jag alltid sagt, jag passar inte i kjol! Men nu har jag köpt en iallafall. Först prövade jag en klänning på Vero Moda men såg ut som faan i den. Så då gick jag in på Gina Tricot och hittade en kjol och en tröja, så då provade jag dem och tänkte att va fan, det får duga. Men smala människor ska inte ha kjol, det är fult! Iallafall på mig; man måste ha en stor stjärt att fylla upp kjolen med, annars ser det bara så avlångt och otäckt ut. Men eftersom jag ska på fin middag, så får det vara så nu. Förmodligen kommer jag aldrig använda den igen, såvida jag inte blir överöst med komplimanger. Vilket jag inte tror, för så snygg var den inte. Japp. Tröjan var däremot rätt fin. Den passar bra med jeans för framtida bruk.Var på Carolina och beställde en drös med böcker, så de kommer inom åtta dagar - förhoppningsvis innan dess! Skönt att vara tillbaka i pluggeriet, kändes så mysigt och hemtamt att promenera omkring bland böckerna! :)Nu är jag en stjärna på att spela refrängen i Living next dår to alice, ni skulle bara höra! Stackars kjelle, jag tvingar honom att lyssna stup i kvarten, dels till mitt krassa spelande och dels till min krassa sång. Men det blir ju iallafall bättre och bättre! Spelandet alltså. Sången finns det nog inget hopp om.När jag kom hem mötte jag en granne som jag inte pratat så mkt med trots att vi bott i samma trapp i 3 år. Men nu pratade vi desto mer, säkert i 20-25 minuter! Skittrevlig. Och alldeles nyss ringde en annan granne på och ville låna curry. I love my trapp. Alla är så gulliga!

 
 
Ingen bild

Daniel

20 september 2006 22:37

Jag är mycket avundsjuk. Mina grannar ägnar sig mest åt att dunka i väggen eller komma och klaga om vi spelar för hög musik. Har de inget bättre för sig, som att sova t.ex? Fast jag fick faktiskt två burkar kakor av en av mina grannar för ett par år sen, så det går ju faktiskt jämt ut!

 
Helen...

Helen...

21 september 2006 20:08

asssssså, jag måste vara blind eller ha problem med kommunikationen mellan ögon o hjärna... jag har totalmissat vad det e för middag du ska på.. det låter som nåt stort o häftigt det där! mäkta nyfiken har jag blitt när jag med spänning följt ditt letande efter en outfit... men nu kan jag inte hålla mig längre, behöver nog en förklaring.. ;)
hoppas det går bra med arbetet, både skola o jobb :)
pöss till dig!!

http://djhelen.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

21 september 2006 20:13

Jaha :) Det är Märras pappa som fyller 50, så vi ska på nån restaurang i sthlm! Så det är liksom inte kungen, även om jag haussar upp det som fan.... Men kul ska det bli i vilket fall som helst!

 
Helen...

Helen...

22 september 2006 07:42

jaaaa, men nu när du säger de så har jag ju faktiskt använt ögonen o läst om det...det va nog kommunikationen mellan de olika hjärndelarna som va sämre... ;)
men då får jag önska dig en trevlig kväll!!

http://djhelen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards