Direktlänk till inlägg 26 september 2006

Inte impad

Av Annica - 26 september 2006 21:54

Big Fish. Big deal.Jag tyckte den var en axelryckning. Kanske hade jag för höga förväntningar. Vissa hade ju höjt upp den till skyarna. Själv blev jag mest matt när pappan började berätta ännu en historia. Not my cup of tea.Jag är lite orolig över en massa utslag som jag fått. På magen och på bröstbenet och lite på armen. Jag har haft dem i typ fem dagar, och jag får en till två nya per dygn. Det är som myggbett i varierande storlek, och de kliar jättemycket. Sen blir ytan liksom torr och fnasig. En av prickarna ser ut som många små, små blåsor. Vad kan det vara?Jag har får en massa förslag från folk, t ex allergi mot ngt plagg eller tvål, vattkoppor (men det hade jag när jag var liten, och det kan man väl bara få en gång?) och sänglöss. Hur charmigt låter det? Om nån har några fler mysiga gissningar, so shoot.Snart är det oktober. Födelsedagsmånad. Ska fira att jag blivit ett år äldre och klokare, och rikare på erfarenheter. Det kan man verkligen säga att jag har blivit. Tänk vad mycket man varit med om nu, som jag inte hade en aning om i oktober förra året. Vad mycket nytt folk man lärt känna! Livet är fantastiskt, faktiskt. Oktober är också den månad då begravningen kommer äga rum, närmare bestämt den sjätte. Det kommer att bli otroligt jobbigt, men förhoppningsvis känns det lättare när den är över.

 
 
Jonte

Jonte

26 september 2006 22:40

Hejsan, jpo nakna damer är trevliga. kikade in lite och kollade runt kul

Man grattar i förskott, ta re lunt och läv väl

http://c23.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Daniel

27 september 2006 01:39

Bu, bu!

Vi är nu officiellt inte vänner längre. Big Fish är ju lätt en av de fem bästa filmerna någonsin! Detta kommer att ta tid att smälta, oh my! Och detta från en person som jag t.o.m fick en Tim Burton-bok av!

Ack, ack!

 
Helen...

Helen...

27 september 2006 07:32

ja kan ju ärligt säga att jag inte heller tyckte filmen va speciellt bra. precis som du säger så hade man nog för höga förväntningar när alla sa att den va så himla bra! hmmn... har länge trott att det va jag som va lite dum och inte fattade va den gick ut på, men nu inser jag att så kan ju inte vara :)
nu e det snart dags för skolan igen..
ha en bra dag!!

http://djhelen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards