Direktlänk till inlägg 28 september 2006

Hallå bilprovningen

Av Annica - 28 september 2006 18:01

Bara snabbt inlägg nu.Jag har uträttat en del av det jag borde idag, även jag hade kunnat vara mer effektiv... När jag ringde till bilprovningen drabbades jag av tillfällig sinnesförvirring, så när mannen i luren svarade "Bilprovningen" så sa jag "Hej jag heter Annica, jag måste.. eh.. eh... prova bilen!" Han bara "Besiktiga den?" Shit män, jag måste ha verkat SÅ DUM. Han skrattade inte ens, tyckte nog bara att jag var ett mongo.Gjorde världens godaste mat idag, lätt som en plätt var det med!Stekt lax med ris och en varm sallad bestående av sockerärter, körsbärstomater, ruccola och champinjoner. Gick på ett kick.Skulle vilja passa på att klaga lite också. Varför i hela friden kan inte folk lära sig att skriva ihop dubbelord? Det heter inte jätte bra, stora syster, tränings skor, fotbolls match etc etc etc. Ser inte mig själv som en gnällkärring, men när det kommer till särskrivningar så reser sig håret på mina armar. Det är inte svårt att skriva ihop ord, man hör ju för sjutton när det ska vara ett och samma ord och när det ska vara två. Eller? Skärpning.Sedan stör jag mig på när folk skriver ja istället för jag. Men det ska jag försöka bortse ifrån, annars blir jag väl Blogga Gratis svarta får.

 
 
Ingen bild

Eve lina

28 september 2006 22:27

A me e du en tjur kärring lr vad?? Ja ba tänker så här, kan man rå för att man har dys lexi lr? Kanske nån som blir skit lessen nurå.. (jätte kram till dej från ja)

 
Ingen bild

Annica

28 september 2006 23:13

Hahahaa för låt, tängte inte på d. kramm

 
Helen...

Helen...

29 september 2006 22:39

älskar er och saknar er!!! pusssssss!!!! ;)

http://djhelen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards