Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

Vad hände i Hedesunda egentligen?

Av Annica - 30 maj 2007 00:39

Hehe roliga googlingar för att hitta hit;


1) Beskrivning stickade tofflor


och


2) Hånglade i Hedesunda


Ikväll har jag varit på fest hos Anna i klassen, blev ganska lugnt. Igår var jag i Stockholm och hade det gott, jag vill flytta dit till mina gulliga babes!!!


PS kolla vilken snygg tröja jag köpte idag; 50 spänn på Holmlunds, riktig Bojan-style!!!! ;)


PS2) Vet ni vad den där muskeln i halsen heter? Sternokleidomastoideus. Det har jag av nån knäpp anledning kunnat sedan jag var typ 10 år, det var jag och Märit som höll på och lärde oss sånt onödigt vetande, som hänger med än idag! hehe

 
 
Ingen bild

Emilie

30 maj 2007 09:28

Hohoho vilka grejer folk googlar på. Man blir ju onekligen nyfiken på vad som hände i Hedesunda. Tröjan var himla snygg och verkligen Bojan-style så det står härliga till! Nu ska jag skriva betygskriterier eller kanske leta klipp från Sunes jul på You tube =)P&k

 
Ingen bild

Annica

30 maj 2007 11:08

Jag kollade på det du mailat mig, han är underbar, Rudolf!
Klockan två typ ska jag träffa Linda, så vill du joina oss och känner att du har tid så är det bara att ringa! Kram

 
Ingen bild

alvias

30 maj 2007 11:12

ps.. tröjan är skiiitsnygg... lite i min stil...

 
Ingen bild

Annica

30 maj 2007 11:26

Tack o bock!!! Ett riktigt fynd :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards