Direktlänk till inlägg 12 september 2006

Trista aktiviteter i väntan....

Av Annica - 12 september 2006 15:10

Fortfarande inget svar från handledaren..... var håller karln hus? Känns som att jag inte kan göra ngt innan han hör av sig. Vet liksom inte ens om han tycker att mitt ämne är nåt vidare, så därför kan jag ju inte åka till biblioteket och låna en massa litteratur, innan jag fått hans "klartecken". Så i väntan på honom driver jag bara omkring här hemma. Är jättefint väder, funderar på att ta en trevlig liten promenad till återvinningsstationen med lite papper och glas... man måste ju ut och röra sig lite hehe. Den ligger bara 3 minuters promenad bort, men det är ju bara bra, får inte gå för långt, måste hålla mig nära mailen!Sen blir det väl nån form av mat (typ korv o mos - hemlagat naturligtvis). Jag önskar att jag hade min kompis annas lilla bebis här hos mig. Så sjukt söt, jag ska sno honom nån gång när hon inte ser!I övrigt undrar jag hur man lockar folk till sin blogg? Alla supertips emottages med glädje! Gäller det att skapa sig ett rykte liksom, eller är det bara klatchiga rubriker som avgör? Hilfe please.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards