Direktlänk till inlägg 9 maj 2007

Lista

Av Annica - 9 maj 2007 09:57

Okej, jag är utmanad! Feel free att sno listan


Tre saker jag inte förstår:
Teknik

Buskishumor

Danska

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Papper i mängder

Böcker

ACO Handkräm

Tre saker jag gör just nu:
Funderar på att gå och duscha

Lyssnar på musik

Fryser om fötterna

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Få en fin familj

Lära mig fler språk

Göra något betydelsefullt för någon

Tre saker jag kan göra:
Köra bil

Analysera tankar

Prata sjörövarspråket och P-språket

Tre saker jag inte kan:
Ta konflikter (börjar lära mig, dock)

Sjunga

Hjula

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Andra

Dig själv

Musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Ryska och Arabiska

Blanda drinkar med finess!

Alla staters historia och nutida situationer, så att man hänger med på allt som skrivs!

Tre favoriträtter:
Sushi

Grillat kött med kokt potatis, sallad och vitlökssås

Lax med någon krämig vinsås... mmmuuums!!

 
 
Ingen bild

Bergis

9 maj 2007 19:30

Jag snodde listan, du är mer än välkommen att kolla in mina grejer. Kram

 
Sofie

Sofie

10 maj 2007 11:33

Nä, jag håller med; buskis och danska är ungefär lika obegripligt. Synd bara att jag sitter å skriver en PM om dansk livsmedelslagstiftning! Ibland undrar man ju vad det hela ska vara bra för? Hoppas det går bättre med din uppsats! Kram,S

http://sofiecarlsson.blogspot.com

 
Ingen bild

Annica

10 maj 2007 12:22

Oj det lät inte speciellt skoj faktiskt! Min uppsats går.... ja vad ska man säga? Långsamt framåt. Har ej börjat skriva än, tänker börja på måndag -då har jag två v på mig att plita ihop nåt! Kram!

 
Ingen bild

Bergis

10 maj 2007 12:27

Shit vilken läcker färg. Snacka om förändring. Kul. Lööööööööööve it! Kram

 
Ingen bild

Annica

10 maj 2007 12:30

Oj nu har jag suttit här och exprimenterat med färger i några minuter innan jag såg din kommentar! Så jag undrar vilken färgkombination du tyckte var snygg?! Den gula kanske?! Men jag är inte så djärv tror jag haha. Kram!

 
Susanne

Susanne

11 maj 2007 18:11

p-språker? va??????

http://smilesuss.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

11 maj 2007 18:57

Japa, kapan dupu ipintepe prapatapa p-spåpåkepet? ;)
Depet äpär ipintepe såpå svåpårt.
Trepevlipig hepelg!

 
Susanne

Susanne

13 maj 2007 22:11

haha nej, måste ha missat det språket :P btw, tar din lista...

http://smilesuss.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards