Alla inlägg den 3 november 2006

Av Annica - 3 november 2006 13:06

Snacka om att jag är effektiv idag! Känner inte igen mig själv! Klockan är så lite o jag har hunnit så mkt, jahoo!Eller vad sägs om byta däck på bilen, storhandla, gå på systemet, fika, städa rummet, grundlig städning av badrummet samt handtvätta lite kläder! Jag säger då det...:)Nu är jag hungrig, ska svänga ihop lite lunch. Köpte en pumpa idag, tänkte laga pumpasoppa någon gång, men det får nog bli ett projekt för en annan dag tror jag.Min parfym har kommit, så jag ska väl stega iväg mot Brantingstorg och hämta den, fasiken vad spännande!Idol hos Emilie ikväll, sedan Gävle i helgen. Manchester United mot Portsmouth hos Daniels föräldrar först (inklusive Daniel alltså haha), och sedan inflyttningsfest hos Linda. Full rulle! Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards