Alla inlägg den 12 november 2006

Av Annica - 12 november 2006 15:47

En sådan perfekt omelett som jag just svängde ihop har jag aldrig ätit tidigare. Jag är mäkta stolt! Fluffig och krämig, mums!Ikväll ska jag hem till Daniel och käka mat och ha musikkväll. Kan låta lite suspekt, men tanken är att vi ska lära varandra att lyssna på sådan musik man kanske inte annars lyssnar på. Detta har vi pratat om i något år, men det har liksom inte blivit av förrän nu! Jag hoppas på att gå hem ikväll med lite nya kunskaper om gammal punk, men vi får väl se vad dannyboy har tänkt ut :)Har ännu inte riktigt kommit på vad jag ska erbjuda honom, men tänkte rota lite i samlingen och ta med lite indieinfluerade skivor, vilket jag inte tror att Daniel lyssnar alltför mycket på? Ja, vi får se vad kvällen har i sitt sköte, ska bli mycket roligt iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards