Alla inlägg den 30 november 2006

Av Annica - 30 november 2006 23:11

ÅÅÅåååhhhh, detta liv detta liv. Skrev en lista på ångestfyllda tankar och kom upp i sex stycken. Sex stycken orosmoment som jag går omkring och maler på. Jag orkar inte. Jag vill inte vara här och leva det här livet. Allting känns jobbigt. Till och med när man ska göra roliga grejer känns det jobbigt för då är det ännu en grej att vara stressad över. Om jag inte har något inplanerat på hela dagen blir jag stressad för då tänker jag att jag måste passa på att få jättemycket gjort. Jag får till och med ångest över att jag har ångest. Tänker på alla människor som har det lika stressigt, men som klarar allting så bra. Det enda jag vill göra är att sova. Sova sova sova sova. Det är bara då som verkligheten inte hinner ikapp. När jag vaknar vill jag bara sova mer, inte tänka på att det är 15 timmar tills man får sova nästa gång. Det är bara skit just nu. Det här är inte ett tyck-synd-om-annica-inlägg, utan mer ett sätt att få utlopp för alla mina tankar. Jag vet faktiskt inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra.

Ovido - Quiz & Flashcards