Alla inlägg den 14 november 2006

Av Annica - 14 november 2006 22:52

Jag önskar att jag var en hejare på att författa långa uppsatser. Men jag suger på att skriva. Tog mig tre timmar idag att plita ihop ett A4 med 1.5 radavstånd. Få se nu, 3 timmar gånger 50 är lika med 150 timmar kvar, vilket är lika med en veckas konstant skrivande utan mat- och sovpauser. Yes, vad kul det låter :( Jag är väldigt avundsjuk på folk som skriver utan hejd. "Det är bara att ordbajsa" säger de, men jag kan inte det.Näh, nu är det på't igen bara! Ska helst skriva en sida till innan jag går och lägger mig!

Av Annica - 14 november 2006 09:47

Vet ni vad som just hände??! Helt galet. Ida, min supergulliga gamla kompis som jag inte pratat med efter att jag kom hem från england, och som jag haft jättedåligt samvete att jag inte hört av mig till, är här! Men inte för att hälsa på mig, utan för att grupparbeta med Kjelle haha! Hon hade blivit lite förundrad när hon stod utanför dörren, och tänkt att "Bor inte Annica här?"! Hehe, så HIMLA ROLIGT att träffa henne igen! Det här kanske behövdes för att man ska ta sig i kragen och ses framöver? Jag har inte hört av mig för att jag känt mig så stressad, och iomed att det var så längesedan vi sågs, så tänkte jag att då kommer vi ju vilja träffas längre än bara någon timme. Ja dåliga ursäkter, det märker jag ju nu när jag upptäcker hur glad jag blev att se henne!

Ovido - Quiz & Flashcards