Alla inlägg den 23 november 2006

Av Annica - 23 november 2006 23:24

Åh vad drygt det är. Jag måste skriva ett par sidor till min handledare och berätta hur jag tänker lägga upp uppsatsen, och vad de olika delarna ska innehålla, innan imorgon. Dvs jag måste sitta nu tills jag är klar. Har bara skissat lite på det, men det är svårt att formulera frågor och sånt. Iofs så kan man ju skriva ungefärliga frågor, och justera dem senare. Så det är bara att sitta vaken o skriva tills det är färdigt, och jag är jättetrött! Men jag tänkte att om jag lovar er här att jag skriver ett blogginlägg när jag är färdig, då kan jag inte smita undan! Då måste jag liksom bli färdig om det så ska ta halva natten. Är hungrig, har inte ätit ngt vettigt idag, bara mackor, rulltårta o sallad. Skulle vilja ha en stor portion spagetti och köttfärssås att gå lös på!

Ovido - Quiz & Flashcards