Alla inlägg den 20 november 2006

Av Annica - 20 november 2006 11:20

Jag känner att jag mår illa, och är lite småorolig att det är någon form av förstadium till den fruktade vinterkräksjukan. Hade den för två år sedan, och det var bland det värsta jag varit med om! Total knock-out. Jag har varit på skolan o snackat med handledaren. Han är så bra och pedagogisk och trevlig! Där hade jag verkligen tur. Jag har egentligen haft tur med alla handledare jag haft, men de tenderar att bli bättre o bättre för varje uppsats ;) Hoppas att det fortsätter i den här positiva utvecklingen! Innan helgen vill han att jag skickar in till honom hur jag tänkt mig upplägget, med teori, syfte och hela den biten. Känns som att det finns hopp trots allt! Varje gång jag har träffat honom eller kursläraren så väcks gnistan i mig igen, och det känns inte lika oöverstigligt längre.Höll på att bli påkörd när jag cyklade hem. Det var en jäkla ligist till förare som körde om mig när jag skulle svänga vänster, trots att jag hade räckt ut handen i flera meter. Hoppas han hann dit han skulle, nu när han tjänade två sekunder.Halv tre ska jag till det där fotstället! Härligt att jag äntligen kollat upp det.Jag vill tipsa alla om Last.fm (se en av mina länkar): Det är jätteroligt! All musik som man lyssnar på genom datorn registreras av Last.fm som sedan sammanställer och gör staplar över ens musik. Så man kan se vilka låtar resp artister man lyssnat mest på, och vilka andra användare som har ungefär liknande musiksmak. Man kan också skaffa sig "vänner" och skicka meddelanden till varandra etc. Jätteroligt tycker jag själv iaf. Inte alls svårt att installera heller. Jag gjorde det helt själv och jag är en total loser när det gäller teknik! Så kom igen nu alla latmaskar, det är himla roligt när man kommit igång och lyssnat en del!PS; Johan N - Ursäkta om jag verkade disträ när jag cyklade förbi dig imorse! Jag var stressad, blind och i min egen värld ;)

Ovido - Quiz & Flashcards