Alla inlägg den 19 november 2006

Av Annica - 19 november 2006 21:02

...är det någon form av ställning eller?Ja det är det. Man greppar öh..kvinnans hålfot och... HAAHHHA JAG ÄLSKAR JOHAN GLANS!Donnie Darko var helt suverän. Jag är så glad att jag såg den, och jag tycker att andra också ska se den snarast! En sådan film som stannar kvar som en känsla i kroppen, när den är slut. Och då är inte jag någon filmfantast ska ni veta, så det här är ett bra betyg av mig! Nu ska jag kolla på Life of David Gale tror jag. Såg den visserligen i våras, men den kan vara värd att se igen.Puss och kram

Av Annica - 19 november 2006 17:37

Jag fann cykeln efter lite letande. Fick lite panik när den inte var där jag förväntade mig...Nu har jag just smackat i mig ett 12-bitars sushi, det var dagens första matintag det, och det satt jäkligt fint! Ska strax hugga in på lantchipsen och slänga mig i tv-soffan. Tänkte jag skulle kolla på Donnie Darko, har bara hört gott om den filmen. Jag gillar egentligen inte när det är övernaturliga grejer, men jag ska ge den en chans iaf. Sedan är Johan Glans med i Parlamentet ikväll, så det får man inte missa!

Av Annica - 19 november 2006 12:10

Det finns anledningar till att jag inte går ut så ofta nuförtiden, och om man ser tillbaka på gårdagen så blir saken glasklar igen! Det började jättetrevligt med fotboll på Pitcher, och fortsatte senare på GH med en massa öl och dart. Hur trevligt som helst! Det var jag, Johan, Daniel och M. Sen blev man ju mer och mer "inebriated" som en gammal fullgubbe på min pub brukade uttrycka sig. Det är ett sofistikerat ord för full helt enkelt, om jag fattat det rätt. Träffade på så mycket folk på GH som jag hade glömt att jag kände! Så när J,D och M gick hem vid elva så satte jag mig och pratade med Anders gamla kompis Perra och hans vänner. Lyckades naturligtvis nämna att jag har en blogg + ge adressen, så härmed säger jag "Hej igen! Det var kul att ses igår!" till dem tre. :)Efter det vandrade jag vidare till bordet brevid där några gamla kursare från freds- o konflikten satt. Himla kul att träffa o hänga med dem igen! Vi bestämde oss för att gå någonannanstans, och minns inte riktigt vilka ställen vi provade på först, men vi hamnade till slut på nån jäkla karaokebar!!! Tänk typ Bilagan, fast med yngre folk, så kändes det. Så jäkla värdelöst. Folk var dräggfulla (inkl. jag?) och jag hamnade ivägen för något bråk och blev armbågad i bröstet. Spenderade hela kvällen med att samla mod och gå o prata med en kille som såg söt ut på håll (jag ser ju ingenting utan glasögon). När jag till slut gick fram och skulle prata så märkte jag att han nog var lite efterbliven. Då blev jag bara matt på mig själv och låtsades försvinna i mängden.Fan vilken kväll alltså, och cykelfan är borta. Jag kan inte minnas vilken tur i ordningen det är som jag tappar bort min cykel efter en utekväll!Nej, jag tycker inte om att gå på krogen längre, nu förstår jag varför jag brukar sitta hemma och kolla på tv eller bara vara hemma hos någon och umgås. Det är fan inte kul att ha sådana här fjortisfyllor när man är 24 år, det är enbart pinsamt. Nu får det fan dröja tills nästa år/aldrig innan detta upprepas.

Av Annica - 19 november 2006 04:17

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är rätt uppsrörd och jag vill inte vara det. Jag skulle vilja vara supernöjd med kvällen men jag är inte det. Förresten så måste jag säga att jag märker att jag stavar fel och har mig men jag orkar inte fixa det nu, jag kanske ordnar det imorgon.Jag hade velat ha ett gammalt ragg ikväll som är min fd klasskamrat dessutom, och har tyckte också att vi skulle hooka up som det verkade. men sen blev hans bror dumpad av sin tjej för kvällen omch min karl lära naturligtvis ta hand om sin bror, så det blev inget för mig och honom, men han bjöd in mig på partaj den nionde december så jag ska nog gå på det för sedan skulle han fly uppsala! Och när jag åkte hem så fick jag åka gratis med en tjej som ändå skulle hitåt och jag erbjöd henne lite cash men hon bara skrattade åt mig, så jag fick åka gratis. sen stod jag i kön på mcdonalds brevid de väärsta bratsen som jorden skådat. Alltså jag är fortfarande arg för jag tyckete de var så nonchalanta och diviga. Den ena stod och vevade med sina tusenlappar liksom. Nu vill jag bara grina, jag känner mig himla nerstämd. Jag har dessutom tappat bort min cykel, men vem är förvånad? Jag lär ner på stan o leta rätt på den imorgon. Fan jag lyckades med mitt mål att dricka mig berusad, men nu minns jag varför jag inte gör det längre, fy faan jag önskar jag vore nykter så man kunde må bra och stå för allt man gör! Jag står t ex inte för den här texten, men jag tänker inte ändra imorgon för då blir det ttöntigt om man ska göra så. Däremot kanske jag lägger till en del imorgon. kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards