Alla inlägg den 11 november 2006

Av Annica - 11 november 2006 22:42

Det är ju inne att göra sådana här listor nu, och jag snodde denna från nån annans blogg här ikväll, sorry! Men tyckte det skulle vara roligt att fylla i, och det blev det! I brist på något annat att göra. Tänkte kolla på Get Carter, men det var innan jag fattade att Sylvester Stallone var med i den. Jag bojkottar konsekvent alla fimer som innehåller honom, Arnold Schwartznegger eller Nicholas Cage. Nåväl, här kommer listan!Rules1. Put your music player on shuffle.2. Press forward for each question.3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!1. How are you feeling today?Day tripper2. Will you get far in life?Living proof (javisst... superfar)3. How do your friends see you?Rock n roll all night (haha, yeah right)4. Will you get married?California dreaming5. What is your life’s theme song?wonderchild (ja, dom säger så haha)6. What is the story of your life?sandstorm7. What was high school like?When the angels sing8. How can you get ahead in life?I’m fire c’mon! (jajemän, bring it on!)9. What is tomorrow going to be like?Lucky town10. What is the best thing about your friends?Putting it off and putting it off11. What is in store for the next weekend?The rigga-ding-dong-song12. What song best describes you?poison13. How is your life going?henrietta14. What song will play at your funeral?Shut up (men nääää....!)15. How does the world see you?My hero (host host)16. Will you have a happy life?respect17. What do your friends really think of you?nice to meet you anyway (hhaahahaa!!! Tack för den!)18. What song describes the person you’re attracted to?Hush19. What message would you like to tell the next generation?Children20. Do you have a deep dark secret?20th century boy (that's me! Men vill helst inte prata om det....)21. Do people secretly lust after me?Luge on black pavement22. How can I make myself happy?Let’s get rocked23. Will I ever have children?F.U right back24. What’s some good advice for me?Mockingbird25. How will I be remembered?Lapdance (WTF?!)26. What is my signature dance song?Until the sadness is goneJa där ser man :) Det vart ju rätt roliga svar!Fan vad trött jag är, jag vill sova. En öl och ett glas vin på pubben, sen är man körd.... United vann iallafall, men det var en trist och händelsefattig match, förutom att Wayne "Klossen" Rooney hade ungefär 18 triljoner chanser på mål. Ska lägga mig och läsa ut Elle, och sen är det nattinatti!

Av Annica - 11 november 2006 16:40

Jag känner för mycket folk haha! Är skitstressad över i jul. Melba vill komma och hälsa på, eventuellt runt nyår och Kate som jag jobbade med vill också hälsa på i jul. Sedan pratade jag nyss med Carolyn och Andrew, mina gamla värdföräldrar från Australien och de undrade om inte jag och mor vill komma till dem (och Claire och Duncan) i Österrike i januari, alternativt möta upp dem i Paris! Det låter ju helt freakin´ wonderful, men ska jag klona mig eller hur FAN ska jag hinna? Kontentan är ju att jag faktiskt inte hinner, och då får det nog bli så att Kate och Melba får vänta med att komma hit. Detta för att det är inte varje dag som Claire och Duncan reser ända från Australien, så när de väl är här så måste man faktiskt passa på att ses, annars vore det ju synd och SKAM! Har inte träffat Claire sedan januari 2003 och inte Duncan sedan december 1999, det är sjukt hur längesedan det är! Oj det vore helt fantastiskt om man kunde få träffa dem igen!

Av Annica - 11 november 2006 11:08

Tänk att jag har gått och blivit en Idolfjant. Jag har alltid gillat Fame Factory så mycket mer, och tyckt att Idol varit trist, eftersom man inte får se "undervisningen" och nervositeten bakom framträdandena. Men eftersom Fame Factory is no more, så får jag väl lov att erkänna att Idol är ganska underhållande..... :)Ja igår var ju mycket omvälvande kan man säga! Felicia som brukar vara så duktig var supertrist och grå. Markus var förstås lika suverän som vanligt. Cissi var ju inte helt hundra, och det var bra att hon fick lämna tävlingen nu, det var på tiden. Johan?!?! Vilka framträdanden! Var kom den där rösten ifrån?! Jag tror att han kände lite att han inte hade något att förlora, och liksom släppte på nerverna. Ja, jag har ju alltid sagt att Johan borde åka, men igår var han jätteduktig! Och så har vi Erik, gullplutten. Tänk att han alltid lyckas spela musik som gör mig så glad! För ett par veckor sedan rev han av Gavin DeGraw, och igår satt jag och muttrade till Emilie och Patrik att jag tycker faktiskt att nu när det är Motown-tema så borde någon faktiskt sjunga "I heard it through the grapevine". Vem tror ni kliver ut på scen och river av den gamla hiten då? EEEeeerrriikkk :)Jag har jätteont i mina vader. Jag vet inte om ni har tänkt på det, men jag går så himla snett med fötterna att jag får ont i benen av det. Det har kommit på senare år och det är riktigt illa faktiskt! Så jag tror att jag ska gå till den där Gå- och löpkliniken (som jag blev tipsad om) idag, och se om de kan hjälpa mig. Passa ut någon form av supersula eller något, vad vet jag. Ikväll är det Man United mot Blackburn! Det är kul att Daniel är så engagerad, för det smittar av sig :) Kan inte förstå att Magnus Hedman håller på och skriver kontrakt med Chelsea, har han ingen stolthet i kroppen, karln? Iofs, om Chelsea skulle vilja ha mig som höger mittfältare (min gamla position) så kanske jag också skulle ställa upp.....Jag skulle vilja ha ViaSat sport och Canal+ så att man kan se alla ligamatcher! Får bli ett projekt för framtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards