Alla inlägg den 28 november 2006

Av Annica - 28 november 2006 18:00

Tiden går för snabbt, jag hinner inte riktigt med! Har så mycket som händer hela tiden. Igår jobbade jag 7-16 och sedan mötte jag Anna och Evelina! Superskoj, vi har inte setts på så länge, och att Anna kom var en jättekul bonus, för egentligen var det bara Evelina o jag som skulle ses eftersom hon ska åka till Sydamerika i ett par månader! (Jobbigt lång mening!)Trevlig samvaro hos mig på kvällen. Det var vi tre plus Daniel H och hans tjej dessutom, som kom med stora vindunken :) Så vad gör man när någon ställer obegränsat med vin framför en? Krävs bra med karaktär för att inte dricka, och det hade varken jag eller någon annan i sällskapet hehe. En mycket trevlig kväll måste jag säga!! A+E sov här, så vi klev upp när förmiddagen var sen idag, och har sedan inte uträttat mycket alls. Nu är jag dock ensam igen, och funderar på om jag ska plugga lite. Handledaren har förresten fortfarande inte mailat ngn respons på det jag skickade till honom i torsdagsnatt....I förrgår var jag på Pitcher med ett gäng karlar och kollade på fotboll. 1-1 vart det, men det var himla spännande iaf! Tanken var att jag skulle gå hem efteråt och varva ner och lägga mig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba. Så blev det inte riktigt, utan jag och två stycken Johan och två stycken Daniel satt kvar och drack öl och pratade tills halv elva eller så. Inte katastrof-sent, men ändå senare än sju då jag planerat att gå hem.....Idag hade jag förresten en bokad klipptid, men efter matematiska beräkningar igårkväll insåg jag att there is no chance in hell att jag skulle ha råd att gå dit tyvärr. Synd, för jag hade verkligen sett fram emot det. Men jag har haft så mycket andra roliga utgifter den här månaden så jag får faktiskt hejda mig lite, man kanske inte kan få allt? Jag har ju faktiskt både köpt Parisresa och en kamera. Så istället för att gå till frissan har jag nu satt saxen i mitt eget hår, och med en enkel rörelse förkortat luggen någon centimeter. Ser väl okej ut, men jag hade ju tänkt att göra mera och nya slingor med, men men. I framtiden kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards