Alla inlägg den 21 november 2006

Av Annica - 21 november 2006 00:00

Det finns två saker som jag är otroligt rädd för. Den ena är stora vågor, och den andra är skalbaggar. Fråga mig inte varför, men nu har jag just suttit och kollat på youtube efter just dessa två grejer och jag har knottror längs hela ryggen och armarna. Varför gör jag såhär? Är det någon form av trill man vill åt tro? Andra kollar på skräckfilm och jag kollar på skalbaggar liksom. Åh fy fan, jag mår riktigt dåligt nu, och jag har inte en aning om hur jag ska lyckas somna! Det kryper på hela mig. Och angående vågorna var det riktiga monstervågor jag tittade på, precis sådana som jag drömt otaliga mardrömmar om genom åren, så det blir väl ännu en inatt nudå...Skalbaggarna i filmerna var sjukt stora, och de är de vidrigaste djuren som finns. Blanka och elaka, och usch fy fan det är med skräckblandad förtjusning jag kollade på dem. Men jag tänkte att första steget att komma över fobier är ju genom att närma sig dem. Men inatt kommer jag säkert att drömma att jag har en gigantisk våg bakom mig och en meter stor skalbagge framför mig. Buhuu, hjälp mig!!Någon som vet hur man ska komma över sånt här?

Ovido - Quiz & Flashcards