Direktlänk till inlägg 24 november 2006

Säg ost

Av Annica - 24 november 2006 18:13

Idag har jag inte gjort mycket vettigt alls. Var vaken i två timmar till efter att jag skrivit inlägget inatt, så jag sov länge idag och sedan har jag bara drivit omkring här hemma. Inte pluggat ett dugg!Men! Det bästa som hänt idag är att jag har köpt mig en kamera! En Canon Ixus 60 hette den, om nån är intresserad. (Får man nämna varumärken i bloggen, förresten?)Så kanske, kanske att jag kommer att stoppa in lite bilder i bloggen i framtiden, det är ju ett jäkla tjatande om det från en visst håll..... Om jag lär mig hur man gör. Idol ikväll, Emilie kommer hit. Sen om det inte regnar beger vi oss nog ner på stan o ölar lite, men vi får se hur det känns.Fick ett email från en i klassen som tyckte att vi skulle pubba lite igen. "Nu får du slita dig från tv:n" sa han haha, bara för att jag nämnt att jag blivit en torrboll som bara sitter hemma o möglar :)Imorgon ska jag på julbord på Axmarbrygga, ska bli så himla mysigt och mumsigt! Lite tidigt i november kanske, men man kan ju låtsas att det är tre veckor framåt i tiden ;)

 
 
Ingen bild

Johan

24 november 2006 19:03

Äntligen!!!
Se till att ta med kameran ut ikväll så du kan visa oss hur kul ni hade det.
Kom på ett litet tips. Fotografera var du parkerar din cykel ikväll, så är det ju bara att ta fram kameran imorrn, när du ska leta på din borttappade cykeln! ;)
Ha en rolig kväll! Kram

 
Ingen bild

Annica

24 november 2006 19:33

Men du, vilket bra tips! Ha det så bra själv, vi kanske hörs ;) Kram

 
Ingen bild

Daniel

26 november 2006 00:19

Oi!, Annica. Erkänn att du önskar att du var med på festen igår när du ser de hejdundrande bilderna i min blogg? Fotboll imorn, skoj värre, hoppas du hinner förbi. Kram på dig!

 
Ingen bild

Bergis

26 november 2006 11:06

Äntligen är kameran inhandlad. Håller med föregående skrivare, håll koll på både kamera och cykel nu tjejen. Ha en trevlig lördag med julbord och glöm inte att bränna bocken som vi pratade om..... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juli 2009 18:01

Jag avskyr att vissa inte har någon arbetsmoral. Samma minut som klockan slår 16:27 då måste man lämna jobbet för annars är det världens grej för då måste man jobba ÖVER! Medans andra alltid jobbar en massa, men vad är tacken för det? Var snorförbann...

Av Annica - 29 juni 2009 16:56

Alltså vad är det som händer med folk när de får barn egentligen? Varenda kotte på Facebook ska lägga ut tusen bilder på sin unge och sedan i varenda statusuppdatering så får man redan på vad barnet har gjort. T ex fått en tand, badat, myst i solen e...

Av Annica - 26 juni 2009 16:48

Majken Jackson är död. Jag ville inte skriva ett blogginlägg om det för det gör ju alla andra, men jag kan inte låta bli. Jag är inget fan (men jag gillar en del han gjort - earthsong till exempel) men jag blir ändå ledsen över att han dött. Man ska ...

Av Annica - 24 juni 2009 19:14

Det här med musik är ju ett kapitel för sig. Jag själv brukar hitta låtar som jag lyssnar på dag ut och dag in i ett par veckors tid tills jag tröttnar på dem och nästa tar vid. Under tiden jag lyssnar på dem förstår jag inte hur jag någonsin ska kun...

Av Annica - 21 juni 2009 20:13

Det är med förfäran jag följer valet i Iran i media. Jag älskar att det iranska folket gör uppror, fan vad härligt det är med engagemang och en vägran att acceptera ett förtryck! Det är förfärligt att blod ska behöva spillas men den kämparandan som b...

Ovido - Quiz & Flashcards