Alla inlägg under november 2006

Av Annica - 19 november 2006 04:17

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är rätt uppsrörd och jag vill inte vara det. Jag skulle vilja vara supernöjd med kvällen men jag är inte det. Förresten så måste jag säga att jag märker att jag stavar fel och har mig men jag orkar inte fixa det nu, jag kanske ordnar det imorgon.Jag hade velat ha ett gammalt ragg ikväll som är min fd klasskamrat dessutom, och har tyckte också att vi skulle hooka up som det verkade. men sen blev hans bror dumpad av sin tjej för kvällen omch min karl lära naturligtvis ta hand om sin bror, så det blev inget för mig och honom, men han bjöd in mig på partaj den nionde december så jag ska nog gå på det för sedan skulle han fly uppsala! Och när jag åkte hem så fick jag åka gratis med en tjej som ändå skulle hitåt och jag erbjöd henne lite cash men hon bara skrattade åt mig, så jag fick åka gratis. sen stod jag i kön på mcdonalds brevid de väärsta bratsen som jorden skådat. Alltså jag är fortfarande arg för jag tyckete de var så nonchalanta och diviga. Den ena stod och vevade med sina tusenlappar liksom. Nu vill jag bara grina, jag känner mig himla nerstämd. Jag har dessutom tappat bort min cykel, men vem är förvånad? Jag lär ner på stan o leta rätt på den imorgon. Fan jag lyckades med mitt mål att dricka mig berusad, men nu minns jag varför jag inte gör det längre, fy faan jag önskar jag vore nykter så man kunde må bra och stå för allt man gör! Jag står t ex inte för den här texten, men jag tänker inte ändra imorgon för då blir det ttöntigt om man ska göra så. Däremot kanske jag lägger till en del imorgon. kram på er

Av Annica - 18 november 2006 14:25

Jag gick o lade mig innan Idol-omröstningen var klar igår, och har jobbat från tidig morgon tills nu, så jag vet fortfarande inte vem som åkte ut... tänkte ni skulle få hänga med mig nu när jag går ut på aftonbladet och kikar... ok hold on en sekund!Felicia?! Jahapp där ser man, vad otippat! Mina favoriter är ju Erik och Mackan, men Felicia är ju bättre än Johan iallafall. Det är nog nåt lurt med det här!Vet ni vad som är drygt som faan då? Jo att jag har cyklat hem med jobbtelefonen, så nu måste jag cykla tillbaka.... Suck!Kl fyra är det United mot någon som gäller, jag tänker satsa på att dricka många öl, för det var väldigt längesedan jag kände mig berusad och tycker minsann det är på tiden! Det tycker levern min med.

Av Annica - 17 november 2006 12:44

Ringde och ville möta upp min handledare idag, men han var tyvärr hemma och var sjuk! Men jag berättade för honom vad läraren sagt och handledaren hummade lite och tänkte lite, och sedan sa han; "Vad menade han med det?" och "Jag håller inte med honom riktigt". Hehe, och i mitten sitter jag och vet inte alls vad jag håller på med! :)Men de två skulle pratas vid i helgen, och så skulle jag och handledaren ses på måndag för att bena ut saker och ting.Jag ska nog kila ner på biblan idag och beställa lite mer litteratur, jävlar vad jag är taggad att skriva en bra uppsats!Idol med E+P ikväll (tror jag vi bestämde?) och sedan upp o jobba imorgonbitti. Har ingen aning om vem jag tycker ska röstas ut ikväll! Jag tror jag tycker Johan, om han inte gör ett lika bra framträdande som förra veckan förstås...Har ni sett att jag bytt omröstning förresten?

Av Annica - 16 november 2006 22:44

Ett mycket givande möte med läraren, men fan vad det gäller att jobba på nu! Han undrade en massa om mitt ämne som jag inte hade svaren på, saker som jag borde ha tagit reda på. Usch jag skämdes en massa, men han är så snäll och fick en att känna sig bekväm. Men imorgon är det samtal till handledaren och en rejäl uppstyrning som är på schemat! Nu jäklar, nu ska ni få se på grejer! (Det är väldigt skönt att ha en blogg för nu när jag har involverat alla ni som läser, så känner jag mig ännu mer motiverad att göra bra ifrån mig!)Vandrade sedan i spöregn till jobbet, det kändes väl lite sådär kanske.. Gick bra att jobba, himla trevligt folk där! Ingen slår ihjäl en om man gör fel. Det tackar vi för! Jag hade bilturen och det var ju skönt med tanke på vädret, plus att det blir som små minipauser när man hinner lyssna på en halv låt mellan varje gamling man åker till :)

Av Annica - 16 november 2006 10:47

Snabbt inlägg nu (vilket det alltid tycks bli nuförtiden..) Får inte tag på chefen. Men jag pratade in på hennes svarare igår och sa att jag ville jobba så som hon föreslagit, men bara om jag får jobba jämna helger. Så det vore kul att se vad hon tycker. Jaja.Hade egentligen tvättstuga i morse, men jag couldn't be arsed. Var skönare att sova. Ska träffa kursläraren idag, o se vad han har att säga. Innan dess ska jag försöka skriva lite mer men det går trögt. Längtar ofattbart mycket till julen! Jobb ikväll, är bra att tjäna lite extra, nu när det är bestämt att det blir Paris i januari! Ska bli hur kul som helst! Underbart att träffa dem igen, men också underbart att komma bort. Jag har inte varit utomlands på semester sedan jag och Linda var på Ayia Napa sommaren 2002..

Av Annica - 15 november 2006 22:38

Tänk om man hade en naken karl som låg i sängen och väntade på en! Nu är det tyvärr inte så :( Där ligger bara papper och gamla kläder. Suck. Och inte går det framåt med uppsatsen heller. Eller framåt går det väl men inte i någon räserfart direkt. Nej, ett skjut skulle man ha så man slapp vara så grinig och bitter! Det brukar ju hjälpa. Ursäkta språket, men vi är ju vuxna människor (?)

Av Annica - 15 november 2006 11:39

Min chef ringde och undrade om jag vill gå på schema och jobba varannan helg, istället för att jobba när de ringer efter mig. Vill jag det? I don't know! Bra på ett vis kanske, för då har man sina timmar. Men jag tänker till exempel varken jobba jul eller nyår, och det kanske är svårare att dra sig ur om man går på en fast rad? Jag skulle meddela henne idag eller imorgon. Fick även välja om jag ville jobba dag- eller kvällspass, men då är nog dag bättre tror jag!Hur tycker ni jag ska göra?

Av Annica - 15 november 2006 01:11

Sådär, då har jag skrivit en sida till, och nu tänker jag sova! Fan vad skönt! Undrar hur man ska fira när allt är färdigt? Med pompa o ståt iallafall! Och en flaska rödvin :)

Ovido - Quiz & Flashcards